31 Aralık 2010 Cuma

Sikişme

Merhaba arkadaşlar ben başımdan geçen bir olayı yazmak istiyorum.lise son sınıfa kadar hatunlarla aram iyiydi. 1.84 boyunda 77 kiloyum omuzlarım geniş.Genelde çevremde beğenilirim ve yakışıklıyım.Ancak cinsel manada çok ciddi bişey yaşamamıştım.Neyse gamzeyle çıkmaya başladık.Gel zaman git zaman git gide bağlandı bana.15 karne tatilinin gelmesiyle birlikte ailem dayımların yanına gitti.Bende artık onu eve atmalıydım.En sonunda 2-3 gün dışarda takıldıktan sonra biraz bizde kal annemlerde yok diyerek onu ikna ettim.Eve geldiğinde biraz çekingendi.Muhabbet ede ede rahatlattım onu ve sonunda konu cinselliğe geldi.Daha önce ciddi bişey yaşamadığını ve bundan korktuğunu söledi.Bende klasik laflarla ona karşılık verdim.Bekaret bacak arasında değil kafadadır telkinleriyle kendime iyice alıştırdım.İlk gün böle geçti.Artık dayanamıyordum.İkinci günün gecesi buna açıldım ve oda kabul etti.Her zamanki gibi öpüşmeye başladık.Boynundan ve kulak memesinin öpülmesinden yalanmasından çok hoşlanıyordu ve yavaş yavaş göğüslerine indim.Bir elim aşağıda vajinasını okşarken göğüslerini yalıyordum resmen kendinden geçti.Bende ilk olmasına rağmen acayip bir soğukkanlılık vardı ve kendime güvenim tamdı.Oda beni gerçekten istiyordu.Kızlığının bozulmasını istemediğinden ön sevişmeyi tamamladıktan sonra arkasını kremlemeye başladım.Ve hafifçe başını sokmaya çalıştım.İlk olmadı.Gamze acı çekmeye başlamıştı.Ben 2-3 zorlamadan sonra en sonunda var gücümle soktum.O an aldığım zevk ilk olmanın verdiği etkiyle doruklardaydı.Gamzede yavaş yavaş alışıyordu.Ellerimle göğsünü okşarken anal sexin mükemmel tadını ona ilk kez yaşatıyordum.Gamzeyle bu ilk tecrübemizden sonra 2gün daha seviştik. Sonra evi boş buldukça bunu tekrarladık.Ancak şimdi Gamze Üniversite sınavını kazandı ve istanbulda.Onu gerçekten özlüyorum ... ankara-karabük çevresinden arkadaşları beklerim....

0 Yorum:

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa