30 Aralık 2010 Perşembe

Sikiş

inliyordu yavaş yavaş aşagı inmeye başladım ve o en buyuk yeer olan seftaliye geldim o kadar mıs kokuyorduki kendimdem gectim ben dil darbesi atarken o yerinde duramıyor kıvranıyor benim guclu kolarımdan kacamıyordu yere 69 pozizyon na gectik göt deligini bolca tükürup sikimin başını da tukurup sıkmeye calıştım o kadar dardı kı nerdeyse sıkım kırılacaktı ama buyuk bir hamle ile birden abandım ve buyuk bir cıglıkla bagırmaya başladı hemen agızına kapatmaya calıştım bir kaç defa gitgel yaptıktan sonra ben boşaldım o da boşaldı bu arada ben hızımı alamayıp orada amına sulanmaya başladım o ne kadar naz etsede ben istedigimi almaya niyetliydim hemen amın adil darbesi uygulamaya başladım ve buyuk bir yalamadan sonra kız boşaldı benim haydar gene dımdık ayakta duruyordu hemen bacak omza yapıp içine girmeyi calışıyordum ve en sonunda istedegim olmuştu ve o sımsıcacık amına girmeyi başarmıstım ikimizde bitkin bir halde toparlanmaya başlamışdık onun la son kez öpüşüp numarasını aldım canı istedigi zaman buluşlup degişik pozizyon lar uygulayıp ihtiyacınıu gideriyorum eqle yeter
Etiketler: genelde ve ben bir beni olay

0 Yorum:

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa